Women, Identity and India's Call Centre Industry
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 16
- Udgivet:
- 29. marts 2012
- Størrelse:
- 267x189x33 mm.
- Vægt:
- 386 g.
- 2-3 uger.
- 2. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Women, Identity and India's Call Centre Industry
This book examines the concept of identity in a globalized world and the way in which agency is exercised over identity construction by women working in Indiäs transnational call centre industry. Based on rich empirical data and original fieldwork, the author provides a nuanced analysis of the experiences of Indian women call centre workers and the role of women¿s participation in the global labour market.
Brugerbedømmelser af Women, Identity and India's Call Centre Industry
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Women, Identity and India's Call Centre Industry findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621