Women, Identity and India's Call Centre Industry
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 16
- Udgivet:
- 6. maj 2009
- Størrelse:
- 156x234x14 mm.
- Vægt:
- 590 g.
- 2-3 uger.
- 2. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Women, Identity and India's Call Centre Industry
Examines the concept of globalised identities and the way in which agency is exercised over identity construction by women working in India's transnational call center industry. This book offers an analysis of role of women's participation in the global labor market. It is suitable for academics working on South Asia, gender and labor studies.
Brugerbedømmelser af Women, Identity and India's Call Centre Industry
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Women, Identity and India's Call Centre Industry findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621