De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Vertical Cooperative Advertising in Supply Chain Management

- A Game-Theoretic Analysis

Bag om Vertical Cooperative Advertising in Supply Chain Management

In this book methods from Operations Research and Game Theory are used to determine companies' profit-maximizing strategies related to pricing and (cooperative) advertising.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319116259
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 149
  • Udgivet:
  • 6. December 2014
  • Udgave:
  • 2015
  • Størrelse:
  • 235x155x11 mm.
  • Vægt:
  • 3849 g.
  • 2-3 uger.
  • 9. Oktober 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Vertical Cooperative Advertising in Supply Chain Management

In this book methods from Operations Research and Game Theory are used to determine companies' profit-maximizing strategies related to pricing and (cooperative) advertising.

Brugerbedømmelser af Vertical Cooperative Advertising in Supply Chain Management



Find lignende bøger
Bogen Vertical Cooperative Advertising in Supply Chain Management findes i følgende kategorier: