Urban Destination Marketing in Contemporary Europe
- Uniting Theory and Practice
indgår i Aspects of Tourism serien
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 192
- Udgivet:
- 15. februar 2015
- Størrelse:
- 241x162x18 mm.
- Vægt:
- 460 g.
- Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Urban Destination Marketing in Contemporary Europe
This book aims to unite theory and practice in the field of destination marketing. It attempts to reconcile the gap between the academic literature on urban destination marketing and the manner in which it is actually undertaken by destination marketing organisations (DMOs).
Brugerbedømmelser af Urban Destination Marketing in Contemporary Europe
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Urban Destination Marketing in Contemporary Europe findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621