Understanding the Business of Global Media in the Digital Age
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 270
- Udgivet:
- 19. oktober 2017
- Størrelse:
- 191x235x0 mm.
- Vægt:
- 657 g.
- 8-11 hverdage.
- 7. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Understanding the Business of Global Media in the Digital Age
This new introductory textbook provides students with the tools they need to understand the way digital technologies have transformed the global media business of the 21st century. In addition to introducing today's convergent world of global media, the book gives readers a greater understanding of their own roles within the media industries.
Brugerbedømmelser af Understanding the Business of Global Media in the Digital Age
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Understanding the Business of Global Media in the Digital Age findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621