Ultimate Guide to Social Media Marketing
indgår i Ultimate serien
indgår i Ultimate Guide serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 220
- Udgivet:
- 16. oktober 2025
- Udgave:
- 2
- Størrelse:
- 203x254x0 mm.
- Kan forudbestilles.
- 16. oktober 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Ultimate Guide to Social Media Marketing
Unlock the Power of Social Media Marketing for Your Business!Ultimate Guide to Social Media Marketing, 2nd edition takes readers through a 360-degree perspective of social media marketing in businesses, from strategy to tactics, from organic to paid, from B2B to B2C, encompassing all of the current networks. Topics include:Why businesses need to embrace social media marketingUnderstanding today’s social networks from big ones like Facebook and YouTube to emerging platformsLearning how to craft your business’s social media strategy using today’s formatsHow to leverage images and video in your social media outreachHow to Leverage AI in your campaignsBuilding your business social marketing teamMeasure your social media outreach progress and improve your performance over time
Brugerbedømmelser af Ultimate Guide to Social Media Marketing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Ultimate Guide to Social Media Marketing findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621