Ultimate Guide to Social Media Marketing
indgår i Ultimate serien
indgår i Ultimate Guide serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 376
- Udgivet:
- 10. september 2020
- Størrelse:
- 253x202x14 mm.
- Vægt:
- 462 g.
- 2-3 uger.
- 22. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Ultimate Guide to Social Media Marketing
When it comes to drafting a book on social media that goes into detail on specific social platforms for business users, we run the very real risk of being out of date almost as soon as it hits the shelves. The technical aspects and features of each platform simply change too rapidly to be of lasting value. Instead, this book takes readers through a 360-degree perspective of social media marketing, from strategy to tactics, from organic to paid, from B2B to B2C, encompassing all of the most market-savvy social media networks.
Brugerbedømmelser af Ultimate Guide to Social Media Marketing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Ultimate Guide to Social Media Marketing findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621