The Undermining of Beliefs in the Autonomy and Rationality of Consumers
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 146
- Udgivet:
- 17. januar 2019
- Størrelse:
- 231x156x15 mm.
- Vægt:
- 252 g.
- 8-11 hverdage.
- 7. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Undermining of Beliefs in the Autonomy and Rationality of Consumers
This book examines modern consumption, focusing on concepts of autonomy and rationality. The authors adopt a moderating perspective, reviewing and critiquing attacks on these concepts in order to work towards a more nuanced view of the consumer.
Brugerbedømmelser af The Undermining of Beliefs in the Autonomy and Rationality of Consumers
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Undermining of Beliefs in the Autonomy and Rationality of Consumers findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621