The Practical Guide to Achieving Customer Satisfaction in Events and Hotels
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 180
- Udgivet:
- 18. juli 2022
- Størrelse:
- 240x162x21 mm.
- Vægt:
- 410 g.
- 2-3 uger.
- 14. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Practical Guide to Achieving Customer Satisfaction in Events and Hotels
The Practical Guide to Achieving Customer Satisfaction in Events and Hotels is the 4th title in the Routledge series The Practical Guide to Events and Hotel Management and presents expert-led insight of customer service best practice within events and hotels.
Brugerbedømmelser af The Practical Guide to Achieving Customer Satisfaction in Events and Hotels
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Practical Guide to Achieving Customer Satisfaction in Events and Hotels findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621