De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

The New Marketing

- How to Win in the Digital Age

Bag om The New Marketing

The New Marketing, with contributions spanning CMO trailblazers to martech disruptors, behavioral economics luminaries at Yale to leading marketing thinkers at Kellogg and Wharton, is the GPS for navigating in a digital world and moves the craft of marketing through the forces of marketing transformation.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781526490100
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 288
  • Udgivet:
  • 25. august 2020
  • Størrelse:
  • 241x170x21 mm.
  • Vægt:
  • 502 g.
  • Ukendt - mangler pt..

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af The New Marketing

The New Marketing, with contributions spanning CMO trailblazers to martech disruptors, behavioral economics luminaries at Yale to leading marketing thinkers at Kellogg and Wharton, is the GPS for navigating in a digital world and moves the craft of marketing through the forces of marketing transformation.

Brugerbedømmelser af The New Marketing



Find lignende bøger
Bogen The New Marketing findes i følgende kategorier: