De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
The Media Handbookaf Helen (Publicis Media) Katz
Bag om The Media Handbook

Now in its 9th edition, The Media Handbook introduces students to the media planning and buying process with a concise and industry-informed approach. This text remains ideal for courses in media planning and buying in advertising and mass communication departments.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032698328
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 240
  • Udgivet:
  • 3. april 2025
  • Udgave:
  • 9
  • Størrelse:
  • 152x229x0 mm.
  • Kan forudbestilles.
  • 3. april 2025
  • Bogen kan først forudbestilles 2 måneder før udgivelsesdatoen

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af The Media Handbook

Now in its 9th edition, The Media Handbook introduces students to the media planning and buying process with a concise and industry-informed approach. This text remains ideal for courses in media planning and buying in advertising and mass communication departments.

Brugerbedømmelser af The Media Handbook



Find lignende bøger
Bogen The Media Handbook findes i følgende kategorier: