De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

The Media Handbook

- A Complete Guide to Advertising Media Selection, Planning, Research, and Buying

Bag om The Media Handbook

The Media Handbook provides a practical introduction to the advertising, media planning, and buying processes. Emphasizing basic calculations, this seventh edition includes updated statistics and coverage of social media, automation, and the digitization of media.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138352636
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 258
  • Udgivet:
  • 23. maj 2019
  • Udgave:
  • 7
  • Størrelse:
  • 235x159x22 mm.
  • Vægt:
  • 492 g.
  • Ukendt - mangler pt..

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af The Media Handbook

The Media Handbook provides a practical introduction to the advertising, media planning, and buying processes. Emphasizing basic calculations, this seventh edition includes updated statistics and coverage of social media, automation, and the digitization of media.

Brugerbedømmelser af The Media Handbook



Find lignende bøger
Bogen The Media Handbook findes i følgende kategorier: