De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

The Language of Branding

- Theory, Strategies, and Tactics

Bag om The Language of Branding

This book helps readers to use language to improve brand value and influence consumer behavior. Students will learn why brand language matters in marketing, and how to build a brand strategy that exploits the richness and complexity of language.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415899994
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 170
  • Udgivet:
  • 14. december 2017
  • Størrelse:
  • 235x158x17 mm.
  • Vægt:
  • 378 g.
  • 2-3 uger.
  • 2. december 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af The Language of Branding

This book helps readers to use language to improve brand value and influence consumer behavior. Students will learn why brand language matters in marketing, and how to build a brand strategy that exploits the richness and complexity of language.

Brugerbedømmelser af The Language of Branding



Find lignende bøger
Bogen The Language of Branding findes i følgende kategorier: