De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

The Language of Branding

- Theory, Strategies, and Tactics

Bag om The Language of Branding

The Language of Consumers: Strategic Brand Buildingwill teach you how to use language successfully to improve brand value and influence consumer behavior. Taking a multidisciplinary perspective onthe wayslanguage influences how consumers act, the book shows how understanding language processesimpacts on traditional branding principles.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415806749
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 160
  • Udgivet:
  • 13. December 2017
  • Størrelse:
  • 228x154x10 mm.
  • Vægt:
  • 262 g.
  • 2-3 uger.
  • 8. Oktober 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af The Language of Branding

The Language of Consumers: Strategic Brand Buildingwill teach you how to use language successfully to improve brand value and influence consumer behavior. Taking a multidisciplinary perspective onthe wayslanguage influences how consumers act, the book shows how understanding language processesimpacts on traditional branding principles.

Brugerbedømmelser af The Language of Branding



Find lignende bøger
Bogen The Language of Branding findes i følgende kategorier: