The Global News Challenge
- Market Strategies of International Broadcasting Organizations in Developing Countries
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 204
- Udgivet:
- 27. april 2016
- Størrelse:
- 229x154x21 mm.
- Vægt:
- 312 g.
- 8-11 hverdage.
- 14. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Global News Challenge
The Global News Challenge tackles one of the timeliest topics in mass communication today-the challenges facing international broadcasters with universal branding strategies in developing countries. This book employs a global perspective to explore the subject across the whole population and different media platforms in select developing markets of Africa and South Asia.
Brugerbedømmelser af The Global News Challenge
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Global News Challenge findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621