Teaching Social Studies to Multilingual Learners in High School
- Connecting Inquiry and Visual Literacy to Promote Progressive Learning
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 150
- Udgivet:
- 15. oktober 2021
- Størrelse:
- 159x230x17 mm.
- Vægt:
- 463 g.
- 2-3 uger.
- 14. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Teaching Social Studies to Multilingual Learners in High School
Teaching Social Studies to Multilingual Learners in High School explores strategies for teaching social studies subjects to diverse learners. The book's centerpiece is a visual literacy framework that integrates inquiry, primary source analysis, and visual literacy to provide a progressive learning sequence to meet the different needs of learners.
Brugerbedømmelser af Teaching Social Studies to Multilingual Learners in High School
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Teaching Social Studies to Multilingual Learners in High School findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621