Teachers, Learners, Modes of Practice
- Theory and Methodology for Identifying Knowledge Development
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 342
- Udgivet:
- 24. februar 2017
- Størrelse:
- 236x159x25 mm.
- Vægt:
- 600 g.
- 8-11 hverdage.
- 11. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Teachers, Learners, Modes of Practice
Summarizing a half century of work on the problem of identifying units of analysis for complex human behaviour, this book introduces modes of practice as a unit of analysis for the science and design of human activities, and shows how to record them and create field guides at scales from individual to society. Revealing scientific analysis of human practices has been hampered by the lack of a unit of analysis, Dirlam describes how the difficulties of defining a unit are overcome by combining insights from mathematics and human development.
Brugerbedømmelser af Teachers, Learners, Modes of Practice
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Teachers, Learners, Modes of Practice findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621