De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Sustainable Marketing

- A Holistic Approach

Bag om Sustainable Marketing

This unique book explores the sustainability practices that benefit companies, stakeholders and society, by drawing upon the latest research and industry examples. Dissecting the interplay between marketing and society, Peterson encourages us to critically assess the demand for businesses to engage with sustainability guidelines and environmental concerns while remaining profitable.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781526494641
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 440
  • Udgivet:
  • 25. maj 2021
  • Størrelse:
  • 191x239x31 mm.
  • Vægt:
  • 966 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Sustainable Marketing

This unique book explores the sustainability practices that benefit companies, stakeholders and society, by drawing upon the latest research and industry examples. Dissecting the interplay between marketing and society, Peterson encourages us to critically assess the demand for businesses to engage with sustainability guidelines and environmental concerns while remaining profitable.

Brugerbedømmelser af Sustainable Marketing



Find lignende bøger
Bogen Sustainable Marketing findes i følgende kategorier: