Success Factors of Regional Strategies for Multinational Corporations
- Appropriate Degrees of Management Autonomy and Product Adaptation
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 292
- Udgivet:
- 25. februar 2013
- Udgave:
- 2011
- Størrelse:
- 234x156x16 mm.
- Vægt:
- 480 g.
- 1-2 uger.
- 6. marts 2025
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Success Factors of Regional Strategies for Multinational Corporations
The author develops a comprehensive regional success factor model, by which the effects of regional management autonomy and regional product and service adaptation on the regional success of MNCs as well as the interaction effects of regional orientation and inter-regional distance are investigated.
Brugerbedømmelser af Success Factors of Regional Strategies for Multinational Corporations
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Success Factors of Regional Strategies for Multinational Corporations findes i følgende kategorier:
© 2025 Pling BØGER Registered company number: DK43351621