Strategic Marketing for High Technology Products
- An Integrated Approach
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 194
- Udgivet:
- 14. august 2020
- Størrelse:
- 156x234x0 mm.
- Vægt:
- 453 g.
- 2-3 uger.
- 22. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Strategic Marketing for High Technology Products
This book delimits the concept of high technology and explores the characteristics of high-tech markets and the high-tech environment, with the ultimate goal of contributing to the formulation of effective new processes for product development and launching to the market, in the high-tech context. It highlights and promotes the integrated f
Brugerbedømmelser af Strategic Marketing for High Technology Products
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Strategic Marketing for High Technology Products findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621