Social Interaction and Teacher Cognition
indgår i Studies in Social Interaction serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 232
- Udgivet:
- 28. februar 2017
- Størrelse:
- 234x158x13 mm.
- Vægt:
- 380 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Social Interaction and Teacher Cognition
The book offers a close examination of cognition-in-interaction in three distinctive aspects: learning to teach, novice and expert teachers cognition, and interactive decision making. Book views cognition as a socially constructed and contextual process, and treats interaction as a framework that deals with psychological matters and visible way.
Brugerbedømmelser af Social Interaction and Teacher Cognition
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Social Interaction and Teacher Cognition findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621