Social Interaction and Teacher Cognition
indgår i Studies in Social Interaction serien
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 232
- Udgivet:
- 28. februar 2017
- Størrelse:
- 156x234x18 mm.
- 8-11 hverdage.
- 20. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Social Interaction and Teacher Cognition
The first book to use a discursive psychological perspective to examine teacher cognitions. Informed by conversation analysis (CA), the book offers a close examination of cognition-in-interaction in three distinctive aspects: learning to teach, novice and expert teachers' cognition, and interactive decision making.
Brugerbedømmelser af Social Interaction and Teacher Cognition
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Social Interaction and Teacher Cognition findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621