Service Encounters in Tourism, Events and Hospitality
- Staff Perspectives
indgår i Aspects of Tourism serien
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 208
- Udgivet:
- 30. januar 2020
- Størrelse:
- 162x240x20 mm.
- Vægt:
- 500 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Service Encounters in Tourism, Events and Hospitality
This book offers insights into the demands made on staff in service encounters in tourism, events and hospitality roles. It hinges upon storied incidents offered by workers about which the reader can reflect and apply theoretical knowledge. Each chapter includes learning objectives, questions and summaries.
Brugerbedømmelser af Service Encounters in Tourism, Events and Hospitality
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Service Encounters in Tourism, Events and Hospitality findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621