School Culture Development in China - Perceptions of Teachers and Principals
- Perceptions of Teachers and Principals
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 196
- Udgivet:
- 7. marts 2014
- Størrelse:
- 156x234x0 mm.
- Vægt:
- 440 g.
- 8-11 hverdage.
- 7. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af School Culture Development in China - Perceptions of Teachers and Principals
Documents an investigation of how teachers and principals perceive school culture development in China. The results of this study indicated that the respondents had an overall positive perception of school culture construction and development in the educational change process.
Brugerbedømmelser af School Culture Development in China - Perceptions of Teachers and Principals
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen School Culture Development in China - Perceptions of Teachers and Principals findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621