Researching Early Childhood Literacy in the Classroom
- Literacy as a Social Practice
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 182
- Udgivet:
- 24. oktober 2019
- Størrelse:
- 236x158x17 mm.
- Vægt:
- 426 g.
- 8-11 hverdage.
- 22. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Researching Early Childhood Literacy in the Classroom
This volume demonstrates how the ethnographic approach to research demanded by a 'Literacy as Social Practice' perspective can generate fresh insights into what happens when young children engage with schooled literacy tasks.
Brugerbedømmelser af Researching Early Childhood Literacy in the Classroom
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Researching Early Childhood Literacy in the Classroom findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621