De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Bag om Religion in the Media Age

Looking at the everyday interaction of religion and media in our cultural lives, this work assesses modern religiosity. Drawing on research into household media consumption, it charts the way in which media and religion intermingle and collide in the cultural experience of media audiences.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415314237
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 352
  • Udgivet:
  • 26. april 2006
  • Størrelse:
  • 157x234x19 mm.
  • Vægt:
  • 532 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 11. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Religion in the Media Age

Looking at the everyday interaction of religion and media in our cultural lives, this work assesses modern religiosity. Drawing on research into household media consumption, it charts the way in which media and religion intermingle and collide in the cultural experience of media audiences.

Brugerbedømmelser af Religion in the Media Age



Find lignende bøger
Bogen Religion in the Media Age findes i følgende kategorier: