De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Bag om Religion in the Media Age

Religion in the Media Age remains an exciting assessment of the state of modern religiosity. Drawing on fascinating research into household media consumption, Stewart M. Hoover charts the way in which media and religion intermingle and collide in the cultural experience of media audiences.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367649371
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 390
  • Udgivet:
  • 25. februar 2025
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 156x234x0 mm.
  • Kan forudbestilles.
  • 25. februar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  • Bogen kan først forudbestilles 2 måneder før udgivelsesdatoen

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Religion in the Media Age

Religion in the Media Age remains an exciting assessment of the state of modern religiosity. Drawing on fascinating research into household media consumption, Stewart M. Hoover charts the way in which media and religion intermingle and collide in the cultural experience of media audiences.

Brugerbedømmelser af Religion in the Media Age



Find lignende bøger
Bogen Religion in the Media Age findes i følgende kategorier: