Re-Membering History in Student and Teacher Learning
- An Afrocentric Culturally Informed Praxis
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 268
- Udgivet:
- 7. marts 2014
- Størrelse:
- 152x229x23 mm.
- Vægt:
- 498 g.
- 8-11 hverdage.
- 21. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Re-Membering History in Student and Teacher Learning
"Re-Membering" History in Student and Teacher Learning explains and illustrates a praxis that merges Afrocentric theory and principles of culturally informed curricular practice to reconnect multiple knowledge bases and experiences by producing and then studying the use of democratized student texts.
Brugerbedømmelser af Re-Membering History in Student and Teacher Learning
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Re-Membering History in Student and Teacher Learning findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621