Progressing Science Education
- Constructing the Scientific Research Programme into the Contingent Nature of Learning Science
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 400
- Udgivet:
- 1. maj 2009
- Udgave:
- 2009
- Størrelse:
- 234x156x23 mm.
- Vægt:
- 1680 g.
- 8-11 hverdage.
- 10. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Progressing Science Education
Exploring one of the central themes in science education theory, this volume examines how science education can be considered as a scientific activity within a broad post-positivist notion of science. Many students find learning science extremely problematic, whatever level of education they have reached.
Brugerbedømmelser af Progressing Science Education
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Progressing Science Education findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621