De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Principles and Practice of Marketing

Bag om Principles and Practice of Marketing

With engaging real-life examples from brands such as Netflix and Paypal, this friendly textbook will lead students to exam success whilst encouraging them to think critically about key topics such as digital technologies, globalization and being green.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781446274002
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 800
  • Udgivet:
  • 19. november 2013
  • Udgave:
  • 3
  • Størrelse:
  • 197x265x31 mm.
  • Vægt:
  • 1886 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Principles and Practice of Marketing

With engaging real-life examples from brands such as Netflix and Paypal, this friendly textbook will lead students to exam success whilst encouraging them to think critically about key topics such as digital technologies, globalization and being green.

Brugerbedømmelser af Principles and Practice of Marketing



Find lignende bøger
Bogen Principles and Practice of Marketing findes i følgende kategorier: