Positioning Theory and Strategic Communication
- A new approach to public relations research and practice
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 242
- Udgivet:
- 6. juni 2014
- Størrelse:
- 155x242x19 mm.
- Vægt:
- 496 g.
- 2-4 uger.
- 19. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Positioning Theory and Strategic Communication
This book presents a new framework for intentional strategic positioning in public relations. It is a significant move away from the symmetrical communication ideas that have dominated public relations thinking for several decades. Whilst positioning is not something new in public relations, this book is the first to explicate what it involves, how it works and how to do it.
Brugerbedømmelser af Positioning Theory and Strategic Communication
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Positioning Theory and Strategic Communication findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621