De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Planning and Managing Public Relations Campaigns

- A Strategic Approach

Bag om Planning and Managing Public Relations Campaigns

A definitive guide to planning PR and event campaigns. Contains everything readers need to know to design, execute and evaluate campaigns of any size, with techniques laid out and explained clearly.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781789663204
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 352
  • Udgivet:
  • 3. december 2020
  • Udgave:
  • 5
  • Størrelse:
  • 233x156x23 mm.
  • Vægt:
  • 538 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 11. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Planning and Managing Public Relations Campaigns

A definitive guide to planning PR and event campaigns. Contains everything readers need to know to design, execute and evaluate campaigns of any size, with techniques laid out and explained clearly.

Brugerbedømmelser af Planning and Managing Public Relations Campaigns



Find lignende bøger
Bogen Planning and Managing Public Relations Campaigns findes i følgende kategorier: