Neuroelectrical Brain Imaging Tools for the Study of the Efficacy of TV Advertising Stimuli and their Application to Neuromarketing
indgår i Biosystems & Biorobotics serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 136
- Udgivet:
- 2. maj 2013
- Udgave:
- 2013
- Størrelse:
- 235x155x8 mm.
- Vægt:
- 2467 g.
- 8-11 hverdage.
- 28. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Neuroelectrical Brain Imaging Tools for the Study of the Efficacy of TV Advertising Stimuli and their Application to Neuromarketing
In this book the authors describe their original research on the potential of both standard and high-resolution electroencephalography (EEG) for analyzing brain activity in response to TV advertising.
Brugerbedømmelser af Neuroelectrical Brain Imaging Tools for the Study of the Efficacy of TV Advertising Stimuli and their Application to Neuromarketing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Neuroelectrical Brain Imaging Tools for the Study of the Efficacy of TV Advertising Stimuli and their Application to Neuromarketing findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621