Multinationals, Globalisation and Indigenous Firms in China
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 208
- Udgivet:
- 15. maj 2012
- Størrelse:
- 156x234x0 mm.
- Vægt:
- 380 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Multinationals, Globalisation and Indigenous Firms in China
This book considers the impact of multinational companies in China on the Chinese economy and on indigenous Chinese firms. It includes detailed case studies of Boeing, Wal-Mart and Coca-Cola, considering their activities at the global level and within China, and case studies of the sectors in which these firms operate.
Brugerbedømmelser af Multinationals, Globalisation and Indigenous Firms in China
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Multinationals, Globalisation and Indigenous Firms in China findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621