Multinationals, Globalisation and Indigenous Firms in China
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 208
- Udgivet:
- 2. december 2008
- Størrelse:
- 161x239x17 mm.
- Vægt:
- 444 g.
- 8-11 hverdage.
- 7. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Multinationals, Globalisation and Indigenous Firms in China
Considers the impact of multinational companies in China on the Chinese economy and on indigenous firms in China. This book includes case studies of Boeing, Wal-Mart and Coco-Cola, considering their activities both at the global level and within China, and case studies of the sectors in which these forms operate in China.
Brugerbedømmelser af Multinationals, Globalisation and Indigenous Firms in China
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Multinationals, Globalisation and Indigenous Firms in China findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621