De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Mixed Method Research Design

- An Application in Consumer-Brand Relationships (CBR)

Bag om Mixed Method Research Design

This book will help readers design and conduct research in management-related fields. It examines the procedures of mixing qualitative and quantitative research paradigms for both hypothesis development and testing.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319349688
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 174
  • Udgivet:
  • 15. maj 2016
  • Udgave:
  • 12014
  • Størrelse:
  • 235x155x10 mm.
  • Vægt:
  • 2934 g.
  • 2-15 hverdage.
  • 13. december 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Mixed Method Research Design

This book will help readers design and conduct research in management-related fields. It examines the procedures of mixing qualitative and quantitative research paradigms for both hypothesis development and testing.

Brugerbedømmelser af Mixed Method Research Design



Find lignende bøger
Bogen Mixed Method Research Design findes i følgende kategorier: