Midt i en medietid
- Digitalisering og medialisering i religion, filosofi og kunst
- Straks på e-mail.
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Midt i en medietid
Medierne nøjes ikke længere med blot at formidle, men sætter sig i stadig stigende grad på den kommunikative definitionsmagt i de offentlige, personlige og private rum. Medialisering kalder man det.
Det kritiske spørgsmål er, hvordan vi forholder os til denne udvikling. For at svare på det må vi være bevidste om, hvad digitalisering og medialisering gør ved os, vores kommunikation og det sociale samvær.
Bogens artikler er bidrag til svar på den mediemæssige udfordring inden for områderne religion, filosofi og kunst.
Det kritiske spørgsmål er, hvordan vi forholder os til denne udvikling. For at svare på det må vi være bevidste om, hvad digitalisering og medialisering gør ved os, vores kommunikation og det sociale samvær.
Bogens artikler er bidrag til svar på den mediemæssige udfordring inden for områderne religion, filosofi og kunst.
Brugerbedømmelser af Midt i en medietid
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621