Midt i en medietid
- Digitalisering og medialisering i religion, filosofi og kunst
- Indbinding:
- Hæftet
- Sideantal:
- 164
- Udgivet:
- 23. januar 2020
- Udgave:
- 1
- Størrelse:
- 160x232x14 mm.
- Vægt:
- 266 g.
- 1-3 hverdage.
- 28. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Midt i en medietid
Artiklerne i Midt i en medietid er bidrag til svar på den mediemæssige udfordring inden for områderne religion, filosofi og kunst.
Medierne nøjes ikke længere med blot at formidle, men sætter sig i stadig stigende grad på den kommunikative definitionsmagt i de offentlige, personlige og private rum. Medialisering kalder man det.
Det kritiske spørgsmål er, hvordan vi forholder os til denne udvikling. For at svare på det må vi være bevidste om, hvad digitalisering og medialisering gør ved os, vores kommunikation og det sociale samvær.
Medierne nøjes ikke længere med blot at formidle, men sætter sig i stadig stigende grad på den kommunikative definitionsmagt i de offentlige, personlige og private rum. Medialisering kalder man det.
Det kritiske spørgsmål er, hvordan vi forholder os til denne udvikling. For at svare på det må vi være bevidste om, hvad digitalisering og medialisering gør ved os, vores kommunikation og det sociale samvær.
Brugerbedømmelser af Midt i en medietid
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Midt i en medietid findes i følgende kategorier:
- Historie og samfund > Religion
- Filosofi og religion > Religion og tro > Religion: generelt > Religionsfilosofi
- Filosofi og religion > Religion og tro > Kristendommen > Kristne kirker, kirkesamfund, grupper > Protestantisme og protestantiske kirker
- Filosofi og religion > Religion og tro > Religionsfænomenologi > Prædikener
- Filosofi og religion > Religion og tro > Religionsfænomenologi > Spiritualitet og religiøse oplevelser
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621