De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Marketing the e-Business

Bag om Marketing the e-Business

How to improve marketing effectiveness through electronic means. Looks at the main marketing themes (product, price, promotion, place) and the bigger 'e' considerations, for example legislation, data protection and ethics.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415256001
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 368
  • Udgivet:
  • 12. september 2002
  • Størrelse:
  • 156x234x22 mm.
  • Vægt:
  • 635 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 7. december 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Marketing the e-Business

How to improve marketing effectiveness through electronic means. Looks at the main marketing themes (product, price, promotion, place) and the bigger 'e' considerations, for example legislation, data protection and ethics.

Brugerbedømmelser af Marketing the e-Business



Find lignende bøger
Bogen Marketing the e-Business findes i følgende kategorier: