Marketing Research for the Tourism, Hospitality and Events Industries
Du sparer
0%
ift. normalprisen
Spar
0%
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 196
- Udgivet:
- 20. juni 2025
- Udgave:
- 2
- Størrelse:
- 174x246x0 mm.
- Kan forudbestilles.
- 20. juni 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Marketing Research for the Tourism, Hospitality and Events Industries
This user-friendly textbook covers qualitative, quantitative and social media research methods to provide students and course leaders with an accessible guide for learning and teaching marketing research from start to finish.
Brugerbedømmelser af Marketing Research for the Tourism, Hospitality and Events Industries
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Marketing Research for the Tourism, Hospitality and Events Industries findes i følgende kategorier:
© 2025 Pling BØGER Registered company number: DK43351621