De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Marketing and Social Construction

- Exploring the Rhetorics of Managed Consumption

Bag om Marketing and Social Construction

This book draws on a wide range of recent European and North American studies in critical, ethnographic and interpretative traditions of marketing. It highlights the influence of social construction on the study of marketing.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415208598
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 240
  • Udgivet:
  • 15. marts 2001
  • Størrelse:
  • 156x234x16 mm.
  • Vægt:
  • 476 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 7. december 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Marketing and Social Construction

This book draws on a wide range of recent European and North American studies in critical, ethnographic and interpretative traditions of marketing. It highlights the influence of social construction on the study of marketing.

Brugerbedømmelser af Marketing and Social Construction



Find lignende bøger
Bogen Marketing and Social Construction findes i følgende kategorier: