Marketing and Designing the Tourist Experience
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 226
- Udgivet:
- 31. marts 2013
- Størrelse:
- 191x245x13 mm.
- Vægt:
- 454 g.
- Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Marketing and Designing the Tourist Experience
The topic of 'experience' is becoming central to full understanding of consumer behaviour. The book covers the key sectors where it is critical - from resort management and tourist information to destination marketing. International in scope it backs up the theory throughout with relevant case materials, questions and exercises.
Brugerbedømmelser af Marketing and Designing the Tourist Experience
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Marketing and Designing the Tourist Experience findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621