Markedskommunikation i praksis
- Straks på e-mail.
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Markedskommunikation i praksis
Markedskommunikation handler om al kommunikation mellem aktørerne på et marked. Derfor er der ofte tale om vidtforgrenede processer, hvor budskaber bliver skabt i samarbejdet mellem aktører og sjældent kan styres af én afsender alene.
Markedskommunikation i praksis tager udgangspunkt i denne dynamiske kompleksitet og bidrager til en bedre forståelse og håndtering af den fra det overordnede strategiske niveau til det konkrete operative niveau, fra den spæde idé til det færdige produkt, på tværs af målgrupper, metoder og medier.
Markedskommunikation i praksis er en bred og grundig introduktion til markedskommunikationens mange aspekter. Bogen er opdelt i disse emner:
- samspillet mellem marked og kommunikation
- brand management
- kampagner
- markedskommunikationens discipliner
- international markedskommunikation
- og organisering og ledelse af markedskommunikation.
Hver del består af en teoretisk introduktion og eksempler på teoriernes anvendelse i praksis samt brugen af de forskellige værktøjer heri. De enkelte kapitler rummer cases, eksempler og analyser, der tydeliggør og styrker den praktiske indsigt og anvendelighed.
Markedskommunikation i praksis tager udgangspunkt i denne dynamiske kompleksitet og bidrager til en bedre forståelse og håndtering af den fra det overordnede strategiske niveau til det konkrete operative niveau, fra den spæde idé til det færdige produkt, på tværs af målgrupper, metoder og medier.
Markedskommunikation i praksis er en bred og grundig introduktion til markedskommunikationens mange aspekter. Bogen er opdelt i disse emner:
- samspillet mellem marked og kommunikation
- brand management
- kampagner
- markedskommunikationens discipliner
- international markedskommunikation
- og organisering og ledelse af markedskommunikation.
Hver del består af en teoretisk introduktion og eksempler på teoriernes anvendelse i praksis samt brugen af de forskellige værktøjer heri. De enkelte kapitler rummer cases, eksempler og analyser, der tydeliggør og styrker den praktiske indsigt og anvendelighed.
Brugerbedømmelser af Markedskommunikation i praksis
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Markedskommunikation i praksis findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621