Markedskommunikation i praksis
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 487
- Udgivet:
- 16. august 2013
- Udgave:
- 1
- Størrelse:
- 174x239x34 mm.
- Vægt:
- 1042 g.
- 1-3 hverdage.
- 19. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Markedskommunikation i praksis
Markedskommunikation handler om al kommunikation mellem aktørerne på et marked. Derfor er der ofte tale om vidtforgrenede processer, hvor budskaber bliver skabt i samarbejdet mellem aktører og sjældent kan styres af én afsender alene. Markedskommunikation i praksis tager udgangspunkt i denne dynamiske kompleksitet og bidrager til en bedre forståelse og håndtering af den – fra det overordnede strategiske niveau til det konkrete operative niveau, fra den spæde idé til det færdige produkt, på tværs af målgrupper, metoder og medier.
Brugerbedømmelser af Markedskommunikation i praksis
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Markedskommunikation i praksis findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Marketing
- Biografier > Antologier: generelt
- Litteratur og litteraturstudier
- Samfund og samfundsvidenskab > Uddannelse. Pædagogik > Undervisning i et specifikt fag > Lærervejledninger og undervisningsmateriale
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621