De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Bag om Managing the Adoption of New Technology

Originally published in 1989 this book gives an overview of the empirical work on new technology objectives, together with an analysis of management strategies for adoption at the corporate, technological and people levels.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780815351511
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 306
  • Udgivet:
  • 28. januar 2020
  • Størrelse:
  • 233x154x25 mm.
  • Vægt:
  • 470 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 21. november 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Managing the Adoption of New Technology

Originally published in 1989 this book gives an overview of the empirical work on new technology objectives, together with an analysis of management strategies for adoption at the corporate, technological and people levels.

Brugerbedømmelser af Managing the Adoption of New Technology



Find lignende bøger
Bogen Managing the Adoption of New Technology findes i følgende kategorier: