De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Bag om Managing the Adoption of New Technology

Originally published in 1989 this book gives an overview of the empirical work on new technology objectives, together with an analysis of management strategies for adoption at the corporate, technological and people levels.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780815351252
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 306
  • Udgivet:
  • 27. marts 2018
  • Størrelse:
  • 163x240x27 mm.
  • Vægt:
  • 590 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Managing the Adoption of New Technology

Originally published in 1989 this book gives an overview of the empirical work on new technology objectives, together with an analysis of management strategies for adoption at the corporate, technological and people levels.

Brugerbedømmelser af Managing the Adoption of New Technology



Find lignende bøger
Bogen Managing the Adoption of New Technology findes i følgende kategorier: