M: Advertising: 2024 Release ISE
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 480
- Udgivet:
- 26. februar 2024
- Udgave:
- 5
- Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af M: Advertising: 2024 Release ISE
M: Advertising examines advertising from the perspective of the advertiser as well as the specialists who create advertising.¿ M: Advertising takes students beyond theory to learn about roles within each of these organizations, and to consider which they might one day play themselves in a highly visual, condensed, engaging format.¿ Supported by a robust digital through McGraw Hill Connect, M: Advertising is relevant and engaging for today's business students.¿ ¿
Brugerbedømmelser af M: Advertising: 2024 Release ISE
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen M: Advertising: 2024 Release ISE findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621