Kundeloyalitet - Fra kunder til superfans
- Indbinding:
- Hæftet
- Sideantal:
- 203
- Udgivet:
- 13. december 2023
- Udgave:
- 1
- Størrelse:
- 156x236x17 mm.
- Vægt:
- 590 g.
- 1-3 hverdage.
- 2. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Kundeloyalitet - Fra kunder til superfans
Hvorfor har fodboldverdenen fans, der i alt slags vejr sidder på lægterne i dyrt indkøbte polyester T-shirts, og som følger deres hold i tykt og tyndt? Og hvad kan de virksomheder, der har loyale kunder, der gladeligt anbefaler dem i deres netværk, og som aldrig kunne drømme om at ringe til konkurrenten?Skyldes det held og tilfældigheder? Absolut ikke.Det skyldes en række faktorer, som alle kan sætte i spil i deres virksomheder og dermed få flere loyale kunder og superfans - uanset hvilken branche du arbejder i, og uden at skulle tage en krone op af lommen.Det, du lærer i bogen Kundeloyalitet - fra kunder til superfans, tager afsæt i forskning. Bogen er nemlig baseret på studier, interviews og undersøgelser fra nogle af verdens mest anerkendte hjerneforskere.
Brugerbedømmelser af Kundeloyalitet - Fra kunder til superfans
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Kundeloyalitet - Fra kunder til superfans findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621