Interpretation in Social Life, Social Science, and Marketing
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 228
- Udgivet:
- 15. juli 2016
- Størrelse:
- 152x229x0 mm.
- Vægt:
- 317 g.
- 8-11 hverdage.
- 7. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Interpretation in Social Life, Social Science, and Marketing
This book analyzes the nature and role of interpretation in social interactions, decision making in social science enquiries and consumer marketing, in the use of statistics and causal analysis, in consumer evaluations of products and in interpreting problematic situations along side biases arising from the emotions.
Brugerbedømmelser af Interpretation in Social Life, Social Science, and Marketing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Interpretation in Social Life, Social Science, and Marketing findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621