Inquiry in Education, Volume I
- The Conceptual Foundations for Research as a Curricular Imperative
indgår i Educational Psychology Series serien
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 336
- Udgivet:
- 29. november 2007
- Størrelse:
- 152x229x22 mm.
- Vægt:
- 566 g.
- 8-11 hverdage.
- 11. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Inquiry in Education, Volume I
Why should inquiry and interest-driven, life-long learning be a curricular imperative, and its presence a criterion for excellent education? This book presents various pedagogical, philosophical, and disciplinary traditions within which evidence and rationale are found for building learning and teaching experiences around inquiry-based curricula.
Brugerbedømmelser af Inquiry in Education, Volume I
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Inquiry in Education, Volume I findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621